Vzhledem k tomu, že se poslední dobou opět
začínají množit problémy s posíláním sms na rubíny, zde je uveřejněno několik možných variant postupů, jak toto řešit.
Jakákoliv
platba za rubíny (v tomto případě sms) podléhá přímo GF, a proto prosím
nemá cenu obviňovat kohokoliv z týmu GO, že vás Gladiatus
"okradl".
Takže několik rad:
Takže několik rad:
- Než začnete posílat sms na rubíny, dojděte si na
pobočku vašeho mobilního operátora a ujistěte se, že máte aktivní
službu Premium SMS. Bez ní vám rubíny nepřijdou.
- Pokud zjistíte, že ji aktivní máte a rubíny přesto
nepřišly, nechte si jí "restartovat", tzn. vypnout a znovu zapnout.
Mělo by to pomoct
- Před odesláním sms s kódem bez uvozovek raději 3X překontrolujte, zda jste kód opsali dobře!
- Po vygenerování příslušného kódu ve formátu GO 2****** ihned pošlete sms a nečekejte.
- Ve hře je kód uveden s uvozovkami, např. "GO 2345678". Příslušnou sms ale musíte psát bez uvozovek!!!
- Jediné číslo, kam se sms na rubíny posílají je 9030950! Žádné jiné pro tuto službu neexistuje!
- Pokud jste si na 100000% jisti, že jste vše udělali
dobře a rubíny přesto nepřišly, zkuste se odhlásit a opětovně
přihlásit, anebo počkat alespoň 24 hodiny.
- Stránka pro reklamaci plateb je https://support.gamepay.de/ , resp. https://support.gamepay.de/index.php?page=start .Zde je nutné vyplnit jednotlivé kolonky v nabídce a popsat problém s placením. Upozorňuji, že stránky jsou v angickém jazyce, takže kdo tímto jazykem nevládne, musí požádat někoho, kdo mu s tím pomůže.
Prosím vás, pokud se objeví problém s tím,že vám "nepřišly rubíny", pečlivě projděte nento topic a ujistěte se, zda jste vše udělali správně. Nikdo není dokonalý a stačí jen se přepsat v čísle a už je problém. Také si uvědomte, že 95% problému s platbami přes sms je na straně vašeho mobilního operátora, takže v prvé řadě běžte za ním a nenechte se odbýt s tím, že vše je OK. Jste platící zákazník a jako takový bezpodmínečně trvejte na pečlivém překontrolování nastavení služeb, vztahujících se k vašemu mobilnímu číslu. V žádném případě nevolejte na informační linku, kde s vámi bude mluvit operátor. Zpravidla to nikam nevede a zbytečně budete ztrácet čas. Vždy si zajděte na pobočku!!!